list_banner

News

Qualità perfetta, famosa in u mondu!

Un tipu di Riempimentu di Bevanda Chjamatu Riempimentu Friddu Asetticu

A tecnulugia di imballaggio asetticu hè natu in l'anni 1930.Attualmente, a produzzione asettica di riempimentu à freddo di buttiglia PET cumpleta l'operazione di sterilizazione è di riempimentu in tuttu u spaziu asetticu per assicurà chì tuttu u prucessu risponde à i requisiti asettici cummerciale.Riempimentu à friddu di prudutti di bevande in cundizioni asettiche, e parti di l'equipaggiu chì ponu esse contaminate da i microorganismi sò manteni asettiche, senza aghjunghje cunservatori, è senza prucessu di sterilizazione dopu à riempimentu è sigillatu.Sta tecnulugia pò espansione u prucessu di riempimentu di e bevande è mantene a cumpusizioni nutrizionale, u sapore è u culore di i prudutti di e bevande, in particulare per alcune bevande termosensibili, è furnisce una larga gamma di spaziu per u disignu di l'aspettu diversificatu di u produttu è riduce u costu di buttigli PET.

nutizie 4

Vantaghji di u riempimentu asetticu di friddu

In cunfrontu cù altri metudi di riempimentu, u riempimentu asetticu friddu hà vantaghji evidenti per via di u so prucessu unicu.
► 1. Una larga gamma di bevande applicabili, adattate per tutte e bevande liquidi, cum'è e bevande acide, bevande di proteina vegetale, bevande di latti...
► 2. U riempimentu à a temperatura di l'ambienti pò riduce a perdita di nutrienti per l'alta temperatura, arricchisce a nutrizione di u pruduttu, è priservà u culore è u culore originale di a bevanda in una certa misura.
► 3. Wide tippi di materiali imballaggio applicabile pò riduce u costu di materiali imballaggio è migliurà a diversità apparenza di materiali imballaggio.
► 4. A tecnulugia di riempimentu asetticu pò esse aduprata per riempie i materiali asettici in cuntenituri di imballaggio asetticu in un ambiente asetticu, per ottene e esigenze di una longa conservazione à a temperatura di l'ambienti.
► 5. Migliurà in modu efficace a competitività di u mercatu di i pruduttori di bevande.
► 6. Macchina di riempimentu asetticu pò realizà u scambiu di tippu di buttiglia di bocca 28/38, pò aghjunghje pulpe, 72 ore senza petite pulizia.

Ricerca approfondita è sviluppu di riempimentu asetticu à freddo SUNRISE

Cù i bisogni sempre più elevati di i cunsumatori per a sicurità di e bevande, l'alimentazione è u gustu, u paese hà pagatu più attenzione à a sicurezza di l'alimentariu, è u mercatu di e bevande hè statu trasfurmatu gradualmente, chì hà ancu purtatu cambiamenti in tuttu u prucessu di produzzione di bevande. ripienu friddu entra.

Pigliendu l'opportunità è e sfide, SUNRISE hà iniziatu a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di riempimentu asettica in u 2014, è hà cuntinuatu à aumentà l'investimentu in ricerca è sviluppu, è innuvà continuamente a tecnulugia di riempimentu asetticu di cold. vitezza è capacità di pruduzzione più altu, SUNRISE hè sempre stata nantu à a strada di a tecnulugia asettica di riempimentu di friddu, attraversu tecnulugia avanzata, qualità eccellente, serviziu perfettu per attirà l'attenzione di i clienti novi è vechji.


Tempu di post: 02-09-2022